haticecankut Kızlar merhabalar bende PCo var 13 eylülde oldum regli 17sinde ise bitti şimdi ise bu ovülasyon testim olmuş mu acaba ? Değerlendirmelimiyimmmm?
Panikkedi haticecankut evet canım pik değerlendir bu üç günü üst üste çatlama olana kadar sonra gün aşırıya dönebilirsin☺️
myangelson haticecankut pik olmamış henüz yakın duruyor, t çizgisi c kadar koyu veya ondan koyu olması gerekiyor ama siz yine de değerlendirin riske atmamak adına bazen bu halden direk silinmeye geçebiliyor tam iyice büyümeden