Hayırlı günler herkese dün akşam pembe su gibi akıntım geldi sonra kahverengi akıntıya dönüştü bu saate kadar doktora gittim alttan muayene etti kesenin yanında kanama gördü düşük riskin var diyip progestan iğne verdi 5 gün kullanıcam çok moralim bozuldu 😐 böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı