Rabiarabisss3 ben nivea klasik krem kullanıyorum hani şu mavi teneke olan var ya ondan , gebelik öncesinde de benim aşırı cilt kuruluğum vardı ne markalar aldım neler neler denedim yok olmuyor kaşlarımın arası bile kaşınıyor pul pul dökülüyordu kuruluktan ,bana en iyi gelen krem o oldu yağ bazlı ağır bir krem herkese uymayabilir hamile kalınca da içeriğine baktım zararlı bir şey olmadığından devam ediyorum