esenkymn ya bu yazıya denk geldiğim çok iyi oldu ikiz 32. Hafta gebeyim Rahim ağzı 28mm ölçtü doktor ne olur ne olmaz ikiz erken gelmesin diye progestan başlattı 3 4 gundurde inanılmaz kasik ağrım var yerimden kalkarken karnimi kasigimi toparlayamiyorum vajinal kullaniyorum bu arada bugün yatayım hep bakalim agri olacakmi dedim yatarken bisey yok kalkınca gene agri progestan yapmis olabilirmi ya