35Hatice Arkadaşlar iki haftalık bebeğimin dil bağı olduğunu farkettik. Doktor emdiği için herhangi bi müdehale yapmayalım dedi. Çocukluk döneminde bi sakıncası olur mu bilen yaşayan var mı
dilaradoyan 35Hatice başlangıçta emmesine, büyüdükçe de konuşmasına engel olmadığı sürece herhangi bir şey yapılmıyor ☺️
ikizannesiiiiiiii 35Hatice benim kızlarımda da vardı canım aslında canları istediğinde güzel emiyorlardı ama genel olarak emmiyorlardı biberonda aldıkları için doktora sorduğumda konuşması uzun sürer yaşıtlarına göre demişti biz bebekken kestirdik ve kestirdikten sonra emmesi daha da kuvvetlendi
zeyyneepp 35Hatice benim kızımın hem dil hem dudak bagi varmış bunu 2 yaşından sonra öğrendik normalde emmede vs.güçlük yaşarmış ama benimkinde öyle bise olmadığı için hiç fark etmedik 3 yaşında yaktılar hiç bisey olmadı kimisinin tekrarliyormus ama onu duydum
Nartanemmm 35Hatice canım şuanlık emmesi etkilenmese de ilerleyen aylarda kalınlaşıp etkilenebilir, bizim öyle oldu 4 aylıkken lazerle yakıldı kalınlaştığı için belki yenidoğan iken yapılsa ince kesi ile hallolurdu, Dr gerek duymadı ama sonrası daha zor oldu..
35Hatice dilaradoyan ya işte engel olup olmayacağını nerden bilebilirim geç kalırsam diye endişe ettim 😣
35Hatice ikizannesiiiiiiii benimki memeyi kendi kavrayamıyo ama benim yardımımla kavradıktan sonra güzel emiyo doktor da gördü emiyo ellemeyelim diyo ama ben emin değilim
dilaradoyan 35Hatice geç kalacağınız bir şey yok ki. Engel olursa dildeki bağ kesiliyor o kadar. Gereksiz müdaheleyi küçük çocuklara tercih etmiyor doktorlar haklı olarak. Küçücük yavrum bir sıkıntı yoksa dert etmeyin. He engel varsa tabiki müdahelenizi eksik etmeyin orası ayrı konu
Aslaninannesi_ 7 aylığız kestirmedik doktor gerek yok emiyor dilini dışarı çıkarabiliyor yeterli bunlar dedi
35Hatice dilaradoyan ya haklısınız da işte zamanla kalınlaşıyormuş daha zor oluyormuş ondan da tedirginim
35Hatice Nartanemmm evet ben de böyle duymuştum birinci ay kontrolünde geç olmamış olursa inşallah halletmeyi düşünüyorum
muhterem07 35Hatice benim kızımda var 5 bucuk yaşında suanda ne yemesinde ne konuşmasında hiçbir sorun yaşamadık