Selam kızlar bu benim ilk hamileliğim.
Benim regl döngü uzunluğum 32 gündü ve regl tarihimden önce öğrendim bebeğimi bu nedenle bebek haftam karışık şekilde ilerliyor ama son haftalara geldik çattık. Doktor keseyi gördüğü tarihten baz aldı ve bugün itibariyle 35 hafta 3 günlük hamileyim ancak sağlık ocağı da son adet tarihimin ilk gününden baz alarak hesap yapıyor onda da 37 haftalık hamileyim.
Bebeğim doktoruma göre 34 hafta 5 günlük iken 2559 gr 46cm di. Erkek bir bebişim olacak.
Sizce ben ne kadarlık hamileyim doktorum geri adım atmıyor sağlık ocağı da hayır doktor yanlış hesaplıyor diyor bende eksiklerimi ona göre hazırlayacağım annem bize kalmaya gelecek vs ortada kaldım
Ne kadarlık hamileyim?