Kızlar 12. Haftamdayım. 6-7. Haftadan beri idrarımda bi koku var. İnanılmaz kötü. Hamilelikteki hormanlara bağladım. Ama normal mi acaba. Şu an kokuya hassasiyetim de çok ondan da rahatsız oluyor olabilirim ama bildiğiniz kokuyor. Siz de yaşadınız mı