Kızlar adetim 1 gün gecikti 2 gün önce artimed marka test yaptım cok silik çıktı. Dün tekrar aynı marka ile yaptım o negatif çıktı. Bugünde adet olmayınca erken gebelik testi aldim 5 dk içinde yine cok çok silik cizgi çıktı. Başına böyle bisey gelen var mı