Senadumann Hafif bel ağrım var kızlar bide aşağıda hissediyorum hareketleri baskı tarzı değil kıpırtı gibi normal mi
Ehjfjsjs Senadumann bende 32+6 yım bir haftadir göğüs kafesime vuruyor ayaklari yukarda mi bilmiyrm belimde ağrı yok yarın kontrol var baklm ne diyecek doktor