Zeynep23 geçmiş olsun canim biraz önce bir postunu daha okudum sana da şans mıdır hersey 2. Gebelikte olmuş ben 37 haftalığım bana arada oluyor yalanci sanci ama daha şu 1 haftadır vurmaya başladı o kadar erken olur mu bişey diyemicem üstte kalsin postun 🤗🤗