ilkiminannesi seni çok iyi anlıyorum. Ben de tüp bebek anne adayıyım . Tüp bebekte beni en çok etkileyen şey beklemek oldu. Sürecin başından beri sürekli bekliyorsun son zamanlarda ise hiç zaman geçmiyor. Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin umarım en kısa zamanda güzel haberlerini alırız🌸