Kızlar lütfen okuyun cevap verin hiç iyi değilim ilk bebeğimde ağustosta kalbi durduğu için kürtaj olmak durumunda kaldım ilk reglim geçti tekrar hamile kaldım reglime 4-5 gün kala akşamüstü test yaptım ve silik çizgi çıktı iki gün sonra test yaptım daha hızlı ve birazcık daha koyu şekilde yine silik çizgi çıktı o gün kan verdim ve betanın 28.8 olduğunu öğrendim. Doktor çok umutsuz konuştu kimyasal olabilir büyük ihtimalle sağlıksızdır dedi bi umut iki katına çıkmışsa diye yarın tekrar kan vereceğim ama çok üzgünüm ve korkuyorum böyle bir durum yaşayıp gebeliği devam eden var mı?