melikeeeb mlkkurt bence kimsenin önersiyle almayın doktor ile görüşerek başlayın derim ben öylesi daha sağlıklı olur
edaabykl sinemmmmmmmmmmm folbiol hergun mu kullanıyorsunuz onun dozu cok yüksek genelde doktorlar onermiyolar haftada 2-3 gun icmenizi oneriyolar icerseniz