Kızlar merhaba. 30+1 haftalık hamileyim. Bayadır yürürken, yattığım yerde dönerken, oturduğum yerden kalkarken özellikle sağ bacağıma kramp giriyor. Ağrıyor. Doktoruma sordum varislerimden kaynaklımı hayır dedi. Kalsiyum yada magnezyum eksikliğindendir dedi. Gittim kan verdim ikiside normal çıktı. Varmı başına gelen? Yürümek istemiyorum artık o derece kötüyüm🤔😏