dika Merhaba anneler kombili evde oturuyoruz peteklere takılan şeylerden kullanıp memnun olan var mı acaba yoksa hava nemlendiricimi alsam A101e gelecek yoksa aynı görevimi görüyor bir kaç araştırma yaptım peteğe takılanı daha iyi bulmuş kararsız kaldım
Muallim3 dika Peteğe tskılanın nemi daha doğal ve homojen dağıttığını düşünüyorum. Bizde de hava nemlendirici var ama soğuk buhar olduğu için nemi sadece bulunduğu bölgeye veriyor. Hatta bence en güzeli kalorifer üstüne nemli bez koymak.
dika happyjelibon06 ben hava temizleyici istemiyorum hava nemlendirici istiyorum zaten odayı pencereyi hafif açıp havalandırma işlemi yapacam ben petek olduğu için nem yok oluyor
happyjelibon06 dika havayı temizlerken nemlendiriyor zaten ama siz bilirsiniz YouTube’da yorumlara bakın isterseniz
dika Muallim3 nemli bez de iyi fikir ama bebeğim yürüse onu çekip alır bezi düşünüyorum yani peteğe takılanı alayım değil mi sizce
dika Muallim3 teşekkür ederim o zaman ondan alayım her odaya 2 tane takacam odam büyük petek de büyük 2 tane iyi olur teşekkür ederim
Cakalllsebahat-0 Petektekilerden bende de çok var ama oda büyük asla gözle görülür işe yaramıyor ben uygun yollu bir hava nemlendirici aldım ya kış bebişi riske atmak istemedim
dika Cakalllsebahat-0 öyle mi diyorsunuz benim odaya da 6 metrekare halı 2 tane sığıyor büyük değil mi odam bende mi alsam kafam çok karıştı ya sizin odanız bizim ki kadar var mı acaba
Cakalllsebahat-0 dika oooo sizin oda bizimkinin 3 katı😂 bizim çok büyük değil hele sizinki kadar ona rağmen fayda etmıyor ya ediyor da bebeğin burun tıkanıklığına kesin çözüm sağlayacak kadar değil. O yüzden ucuz bişi aldım deneyecegım bakalım bebek anne yanında yatarken yatak başındaki komidine koyucam cıhazı nefes alamama sorunu bebekte benı çok korkutuyor belki ondan telaş yaptım
dika Cakalllsebahat-0 olabilir telaşlanmaniz normal bende bu yüzden istiyorum bebeğim burnu açık olsun nefes alsın diye teşekkür ederim