Zeynep23 vajinal mantar koku sebebi malesef ..ayni mantar ayakta oluncada ayak kokusu oluyor cogu insanda da bu var kotu kokularin sebebi mantarlar yani.Tedavi olman gerekiyor fitil ve ilac verir dr bir haftaya duzelirsin ama ihmal etme sonra kroniklesiyor..Birde sana tavsiyem haftada 2 3 gun banyo yaptiktan sonra vajinani elma sirkesi karistirdigin su ile guzelce yika ,durulama .Kurularsin sadece .O oradaki mantarlari öldurdugu icin koku kesiliyor olusumunda onluyor ama suan sen artik hasta olmussun fitil ve ilac tedavisi olmadan icerideki mantarlar ölmez.Fitil sart