nilsumm kızımda 15. haftadan sonra kusma yaşamıştım suan öğrendiğimden beri kusuyorum doktor da baya erken baslamıs dedi 4. haftadan beri hem şiddetli mide bulantısı hem bacak ağrısı hemde sık sık tuvalete çıkma durumunu yaşıyorum bebek susam kadar bişeyken bu kadar zorlanmak cok yoruyor 2. gebelikler galiba daha ağır geçiyormuş ben kızımda çok rahatmışım şimdiden bacaklarım sızlıyor ben 8-9 ay nasıl dayanıcam bilmiyorum