Kevser_ustnn merhaba 29+4 haftalık gebeyim göbeğimin asagida oldugunu hissediyorum göğsüm ve karnım arasında bi el boşluk var bu normal mi pazartesi günü muayene olucam ama içim rahat değil
Pandapella Kevser_ustnn karnın büyüdükçe daha çok belli oluyor bana da öyle geliyordu bı yerde karın düşünce doğum yaklasmistir diye okumuştum onu okudugumdan beri her aynaya baktığımda aşağıya mi düştü diye baktım hep öyle geldi 20. Haftalardan beri yarın 37. Haftaya giriyoruz hala düştü mu acaba diye bakıyorum kafayı yedirtiyor insana 😂
Pandapella Kevser_ustnn yok ya erken doğumu tetikleyecek rahatsızlıkların yoksa karnının aşağıda durmasıyla erken doğum başlamaz yüksek tansiyon şeker falan var mı yada rahim ağzı kısalığı