aysegldrmz Kızlar çok kötü grip oldum boğaz agrimi nane ve kekik çayla geçiyor ama burun tıkanıklığı akıntı ve ağrı geçmiyor hamilelikte ilaç da alınmıyor herşeyi de içemiyorum bildiğiniz doğal yollar varsa yazar misiniz
Mukadder_44 aysegldrmz bende aynıyım ya ve pazartesi sezeryanım var iptal olacak diye çok korkuyorum 40+3 oldum bebeği De artık taşıyamıyorum birde üstüne grip geldi 😣
zynpdrsn Bende grip oldum çok şükür atlattım bol bol portakal mandalina tüket ballı süt yap sıcak sıcak iç ve dinlen başka türlü atlatamazsınız
Sonek Mandalina banada iyi gelmişti. Ama doktoruma sorup grip açısı olmayı düşünüyorum böyle kış geçmez.