sunbloom123 ben oğlumda ümraniye de yaptım detaylı 20 dk fln çıktı ve doktor çok iyiydi şuan gebeyim ikili test için gittim ikiz işte yapsak ta doğru sonuç vermez gerek tok ztn bu bebekler ölür fln diye konuştu hemen. Annemlere geldim karşıda oturuyorlar özele gittim bahat hastanesine doktor evet riskli ama yüzde yüz ölğr denilemez takip gerekir dedi ve beni kanuni sultan Süleyman hastanesine sevk etti 1 aydır annemdeyim 2 haftada bir perinotoloji riskli gebelik bölümünde takipteyim ümraniye iyi ama Zeynep kamil den nefret errim ve bidaha adla gitmiycem