Osmansaime Nurhan7734 benimmm çok fazla oluyor uzaninca daha fazla oluyo süt içinde biraz geciyo ama bugn süt kalmamış evde persanim
Sibellaa Nurhan7734 ben sodanın içine limon atıp içiyorum baya faydası oluyo. Valla çekiyorum mecbur geçene kadar