Mrvmrv78 bebeğin haftası küçük olursa stent takılıyor ama bende de 30 haftadan sonra başladığı için bebek büyümüştü ve bebek için riskli olacağından bi işlem yapılamamıştı ama doğumdan sonra bi sıkıntı yaşamadım şimdi de hamileyim aynı şeyi tekrar yaşamaktan korkuyorum çünkü gerçekten ağrısı inanılmaz acı vericiydi 😔