O kadar güzel geçti ki , Sezeryandan kesinlikle korkmayın . İlk gün sütüm de geldi şükürler olsun, bebeğim ve ben çok iyiyiz ❤️ iğne falan sizi korkutmasın , hiçbir şey hissetmiyorsunuz ☺️ sonrasında azıcık ağrınız oluyor , ben ameliyattan sonra full ayaktaydım evimdeyim yine ayaktayım 🫶🏻 KORKMAYIN GÜZEL ANNELER