Denizanne Kızlar yarın 22 haftalık oluyorum şimdide durduk yere şiddetli kasık sancısı geldi ilk defa böyle birşey oldu. İlk hamileliğim bide napcağımı bilemedim. Tarif etmek gerekirse de böyle regl sancısı gibi ama hiç o kadar şiddetli regl sancısı yaşamadım 🧐 evham yapmaya gerek var mı doktora gideyim mi napayım sizce ya
Gncezgii Denizanne bana yazmıstın aynı dert bende de var 22 hafta oldum doğrulamıyorum enfeksiyon diye düşünüyorum ama bilmiyorum sana yazanlara bakıcam
Denizanne Gncezgii gaz sıkışması falan olabilir mi acaba şuan dinlendim iyiyim 🧐 içerde tekmede atıyo iyi şuan minnoş kızım 🥰
Gncezgii Denizanne kabızlık varsa olur ağrı yapıyo çünkü huzursuz hissedersin benim ateşim var oynuyo sürekli ama sancı var işte
AZehraa Korkutmak gibi olmasın ama iki gün çektim o sancıyi yorulmuşumdur dedim kondurmadim ikinci günün gecesinde kanamam oldu hemen acile gittim progesteron iğne vurdular hap verdiler sonra eve geldim yatisi red Edip ertesi gün oldu tekrar başladı kanamam yattım dinlendim durmayinca hemen hastaneye geri gittim yatisim yapıldı sonraki gün beni bulunduğum ilden Ankara'ya sevk ettiler burda da dördüncü günum olacak yatıyorum iğne hap bir şekilde duruyor inşallah aynısı sen de olmaz ama bence git doktora ağrıları ihmal etmemek gerekmiş bana iyi bir ders oldu