koksalms Boş gebelik olduğu için 9. haftada kürtaj olmak zorundayım. Nasıl bir süreç olduğunu bilen var mı? Can yakıcı bir işlem mi? Zeynep Kanil Hastanesinde olacağım. Doktor yarı baygın şekilde olacak dedi.
2812 koksalms ben boş gebelikten kürtaj olmuştum 15 dk sürmüştü anestezi vermişlerdi o yüzden hiç birşey hissetmedim
happyjelibon06 koksalms Çan yakıcı değil sonrasında adet ağrısı gibi hafif ağrı oluyor bir de kanama oluyor o kadar çok geçmiş olsun