Deletedmom_787 Kızlar pazartesi günü kan verdim beta hcg 21.4 çıktı perşembe günü kan verdim 49.1 çıkmış çok stresliyim artış normal mi? Sağlıklı gebelik mi ? Bebeğime bir şey olmaz demi? 🥺🙏🏻👶🏻
bebeklerim__ Deletedmom_787 ayni saatte aynı yer de mi verdin canim 2 kat olmus olması gerekiyor. Seninki olmus gibi. İnşallah pazartesine daha guzel cikar sonuç
Umutlubirkadin Deletedmom_787 stres yapma canım bence net bir hafta sonra bir daha baktır kendine dikkat et bol bol dinlen iki günde bir yüzde 60 artısı normal sayiyolar diye biliyorum seninkisi de hemen hemen tutuyor
Angelaass Deletedmom_787 canım iki kat artmış. Bir süre kan verme sabret ve kendine dikkat et beslenmeni iyi yap Allahın izniyle hiç bir şey olmaz
Deletedmom_787 bebeklerim__ evet canım aynı yerde tamda aynı saatte verdim 💕 ben biraz erken öğrendim bebeği değerin düşük olması onunla alakalıdır demi
bebeklerim__ Deletedmom_787 evet kuzum onunla da alakalidir içini ferah tut bebegin sana tutunsun insallah
Deletedmom_787 myangelson bir sorun olmaz demi stres oldum çok heveslendik eşim dünya kadar alışveriş yaptı 🥺🥺🥺 sağlıklı bir artış mı ?
myangelson Deletedmom_787 suanlik sağlıklı bir artış ama bir kaç kere kan vermek lazım kesin sağlıklı demek için. Alışveriş için çok erken ya 🥲🥲
Deletedmom_787 asil15 doktora sordum gerek yok kadın doğuma git direkt dedi 10 ekimde randevum var onlar baksın artık
asil15 Deletedmom_787 erken haftalarda doktorda genelde ultrason bakmıyorlar tekrar beta istiyorlar diye biliyorum