myangelson Hanifenur10 çok yeni bir gebelik olabilir tekrar kan verin yükselecek mi dusecek mi öyle anlaşılabilir. Ama 3-4 gün önce kan vermişsiniz kimyasal olsaydı şimdiye değeriniz düşerdi muhtemelen
btlymn37 Hanifenur10 merhaba ben 5,8 le öğrendim şuan 5+4 günlüğüz keseyi ve yolksac kesesini gördük 2 günde bi tekrarla 18 eylülde 2108 di bi daha kan vermedim dün gitmiştim hastaneye 5+3 dü 3 hafta sonra gidicem doktorum hem bebeğini hem kalp atışını daha rahat duyalım dedi
btlymn37 Hanifenur10 normalde 6 hafta 1 günlük olması lazım 5 hafta 4 günlük geç döllenme olduğu için dedi artık sürecimizi son adet tarihi değil ultrasondaki haftaya göre planlıycaz dedi
Hanifenur10 babyadaa gerçekten mi 🥹 ümitlenmek istemiyorum değerlerime de bakar mısınız anlıyorsunuz siz sanırım ❤️
Hanifenur10 babyadaa şu an 3. Gün gecikti evet bugün tekrar kan verdim yükselmiş mi diye ama sabredemiyorum
babyadaa İlk attığınız sonuca göre hamilesiniz ama bugün verdiğiniz kanada bakmak lazım 2 katına çıkmış olması gerekiyor. Sağlık ocağındamı verdiniz özeldemi
gunesshr Ben 7,4 ile öğrenmiştim ilk 😊 iki gün sonra tekrarında yüzde ellisi kadar yükselmesi önemli . Umarım güzel sonuçlar alırsınız 🌸
Hanifenur10 Elfksogl evet bugün yaptım belli belirsiz çıktı flaş ışığıyla gözüküyor sadece çok teşekkür ederim🥲
Rumsamut Hanifenur10 3 gün adet gecikmesine göre 4 haftalık hamile olmalısınız ki 4 haftalık hamileliğe göre 20lerde beta değeri çok çok az gelmiş. Tabi artışın normal olup olmadığını doktorlar daha iyi bilir. Kadın doğuma gidip tekrar kan verip beta takibi yapabilirsiniz. Doktor zaten isteyecektir. Belki geç döllenmedir. Umarım her şey yolunda gider sağlıklı bi gebelik geçirirsiniz🤲🏻
Hanifenur10 sme503_ amin inşallah darısı bütün bekleyenlerin başına Allah kucağınıza doldursun inşallah🌸