Minikbebegimveben valla iyi değildi normal yaptim dun zaten nisanim gelmisti sabah da 6.30 da kanli geldi 9.20 de randevum var diye acele etmedim normal kanamam baslamisti kanamadan dolayi beni yatirdilar acilmama vardi 2 cm suni sanci verdiler fitil 1 saatte o beni 5 6 cm yapti ama zordu o surec fakat 5 dk bir falan di dayaniyodun surekli dua okudum sonra cikardilar 1 saaat sonunda toplam 4 saatte dogurdum 2 de fitil verdiler 3 de aldilar fitili alinca rahatladim 1.30 saat kadar iyiydi ama surekli hareket halindeydim nst istemedim cunku bagli duramiyodum sonraki 1.30 saat anami şaptilar sanki ve dogurdum toplam 4 saatte dogurdum ilk dogumumdu ebeler bile cok sasirdi bu kadar kisa surede dogurmama acilmamin olmasina