Kızlar merhaba ilacı birkaç gündür kullanıyorum. 18+3 oldu bugün, mide bulantılarım bitmişti. Ama dünden beri istifra ediyorum. İlk hamileliğimde de bunu kullanmıştım ama hiç böyle bi durum hatırlamıyorum. Kullananlar normal mi yoksa akşam falan içmeliyim