bilgemomy Da-s yarın doktora gideceğim konuşayım diyorum Salı 37 haftalığız artık alsın istiyorum çok ağırlaştım 🥹🙂↔️🙂↔️ hareket edeyim bari normel doguramıcam bu gidiş 😬
myangelson Da-s Rabbim sağlıkla kucaklariniza almayı nasip etsin 🤲🏻 7 ay önce bende gün sayiyordum o kadar iyi anlıyorum ki sizleri 🥲🌸
misafir4578 Da-s Bende 25+5 im 99 gün diyor ama tabi daha erken bekliyoruz inşallah 30 haftayı geçersem biraz daha rahat bi nefes alacağım 🤲🏻
Cerokk bilgemomy Da-s 37yw giriyorum yarın. 38de dikişleri alacakmış pof. Bugün akıntı kaynaklı suyumun geldiğinden şüphelendi. Test yaptırdım. Test yaparken spekulum kullandı ebe gerçekten çok canım acıdı. Ben bunun acısına dayanamadım nasıl doğurcam ya
myangelson Da-s ben 24. Haftada 10mm, hunilesme ile acil serklaj atıldı sürekli yattım doğuma kadar. 37+0 da muayeneye gittiğimde gebelik zehirlenmesi riskinden acil sezaryene alındım 🥲
Gizmmis Da-s 36 haftada hem kızçeler hem dikişler alınacak minikler durabilirse eğer 51 günümüz var ☺️ ama içimden bir ses dikişi flan beklemeyecekler diyor 🙈
misafir4578 Da-s Evet gerçekten 28 i de çok rahatlatacak hayırlısıyla zamanında sağlıkla gelsinler 🤲🏻
yurdgul Bizde bugün yolu yarıladık. 20. Haftamıza girdik. Stresli haftalar hala devam ediyor. Bir 28. Haftaları görseydik hayırlısıyla 😌
Da-s yurdgul Allahın izniyle görürsünüz. Sanki bana 20 haftadan daha hızlı geçti gibi olmuştu . Şuan 25 haftayım 28 hafta gelmek bilmiyor 🥹
myangelson Da-s 28,30,32,34,36 böyle diye diye geçiyor zamanlar Rabbim zamanında ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
yurdgul Da-s insallah ya. Aman biran önce gelsin 28. Hafta yoksa sürekli kuruntu yapıyor insan acaba bsy mi oldu fln. Sabırlı olacağız artık mecbur. Rabbim hayırlısını nasip eylesin inşallah.