Frezya Gzmbrk ben aldım silverette gümüş göğüs kalkanı. Doğumuma 9gün var günde 2saat takmaya başladım çatlak duran göğüs uçlarım daha nemli ve düzgün duruyor çok etkili olduğunu duymuştum Ceyda Düvenci ısrarla tavsiye ediyordu
Snnddhbdbdnr Gzmbrk kızlar öncesinden mi kullanılıyor o göğüs Kalkan’ı benim henüz 20 günüm var Alman gerekiyor mu ne işe yarıyor bana da bilginizi paylaşırsanız sevinirim
Gzmbrk Frezya valla hangi siteden aldınız linki var mı acaba bende alıyım. 32.haftadayım ama gögüslerim hassaslastı iyice şimdiden
Frezya Gzmbrk evet ben sipariş verdim bikaç gün içinde geldi fiyatı biraz pahalı ama ömürlük bir ürün 😊Avent göğüs kalkanını da çok duydum alanları
Gzmbrk Cansumanisa göğüs ucuna koyuyorsun emzirirken cıkartıyosun galiba iç camaşırına sürtüp tahriş olmayı filan önlüyor ve iyileştirme özelliği varmıs
Frezya Cansumanisa bebeği emzirirken çıkarıyorsunuz sadece onun dışında göğüslerinizde kalıyor hep. Gümüşün iyileştirici gücünden orayı nemli tutuyor çatlakları onarıyormuş.
Gebeyimm Cansumanisa kullanma şekli yazıyor sitede cnm . Emzirme sırasında çıkarıp yara durumuna göre sürekli de takabilrsin sonrasında
Frezya Gzmbrk evet ünlüler de çok tavsiye edince bende direk bunu aldım. Avent kullananlar varsa onlar da deneyimlerini paylaşabilir
Gzmbrk Frezya Umarım yara filan olmadan atlatırız o dönemi çünkü benim göğüslerin şimdiden cok hassaslastı