Benim de pazartesi 41+1 haftasonu da gelmezse suni oksitosin ile doğum başlatılacak tamamen aynı durumdayız.🥲 bazıları suni sancıyı kötü anlatıyor ama bazıları da iyi anlatıyor. kendimizi olumsuz hikayelere kapatalım onları dinlemeyelim. olumlu mutlu huzurlu şeyler düşünelim. bebeklerimize kavuşmamıza çok az kaldı inş 😍😍😍 bu zamana kadar bebeklerimiz için elimizden geleni yaptık onların kendi zamanlarında olgunlaşıp gelmeleri için sabrettik, bekledik, yürüyüşler yaptık, merdivenler çıktık, squatlar yaptık. tıbbi bir gerekçe yokken 38.haftada planlı sezaryen olmadık, cesaretle azimle bekledik çok şükür. böylece anne karnında 3 hafta daha olgunlaşmış oldular. nasip olursa suni oksitosin işe yarayacak ve normal doğacaklar. nasip değilse de ne yaparsak yapalım olmayacak. ama bu aşamadaki sorumluluğumuz son birkaç gün aktif hareketli olmaya devam etmek, sakin ve huzurlu kalmak ve tevekkül etmek. Rabbim hepimize sağlıklı, huzurlu, rahat, kolay, neşeli, mutlu, keyifli doğumlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻