Burcumm İyi aksamlar haziran anneleri kac haftalik hamilesiniz kalp atislarini duydunuzmu bebeginizi gordunuzmu nerede oturuyosunuz😘👼
Handeaslan39 Burcumm selamlar 10 haftalığım 😂 7 haftalıkken duydum Allah'ıma şükürler olsun sezeryan olacak Doğumumm 🙂😍haziran 😍
Drngrkm Merhabalar. Ben de haziran annesiyim 6+6 dayım. Henüz kalp atışlarını duymadık, ama salı günü keseyi gördük. İzmitteyim bu arada ☺
Burcumm Drngrkm bende sali gunu gordum keseyi hayirlisi insallah bebegimizin kalp atislarini duyup kucagimiza almayida nasip eder rabbim insallah😘👼
minnak9 Merhaba bende sali gunu giytim sadece kese gorundu 6+1 im haftaya sali gidecegik duyulur insallah hepimizinki