Kızlar göğüslerim çok sarktı büyükte değil zaten kötü bir görüntüye sahip artık. Sütyen önerisi istiyorum. Oysho kullanıyorum şuan ama toparlama etkisi yok yada bana öyle geliyor fikirlere açığım. Genelde büyük göğüsler için hep toparlayanı görüyorum küçüklere yok mu 🥺