Eveeet teyzoşlarııı bugün itibariyle minik kurabiyem ile 2.trimester dönemine girmiş bulunmaktayız:) İnşallah bu trimester bize güzellikler getirir. Tam 14+0 olduk 🥹 Elma boyutuna ulaştık herşey çok şükür yolunda ara sıra bel ağrısı rahime (vajinal) batma yaşıyorum. Minik minik hareketlerini hissetmeye başladık. İkinci gebeliğim bu arada göbüşüm de çıkmaya başladı 🥹 geriye kaldı son 1 trimester 🥲 inşallah ona kavuşmayı da nasip etsin rabbim. Var mı benimle aynı haftada olanlar ikinci yada ilk gebeliği olanlar? Ne gibi durumlar yaşıyorsunuz kızlar. Haydi biraz sohbet edelimmm🤰🏻