Innerglow 🥹 cinsiyet olarak algılanır mi hic evlat acısının cinsiyeti olmaz ki… size en buyuk tavsiyem kesinlikle bir terapi alin baska türlü aşılamıyor pzt seans gunum bu konu üzerinde konuşacağım… Her şeyin Allahtan olduğunu biliyorum dogum kadar ölümün de normal olduğunu bu süreçte belki kucağıma alıp da annelik yapamamış olabilirim ama onun bana bir anne olarak manevi cok katkısı olduğunu biliyorum… Asla sorgulamıyorum neden diye, Ya da hic isyan etmedim üzüldüm içimde yaşadım dua ettim ama hep demek ki hayirlisi buymuş dedim. Yine de bir tek şu hissi aşamadım… boyle hissettim diye kendime kızdım yok saymaya çalıştım kendi içimde bir suru duygu durum anları gelişti. Onlar bizim kanatsız meleğimiz, her zaman hayatımızın bir noktasında kalacak ve anılacaklar… pzt gunu terapiye gittiğimde aldigim tavsiyeleri size de ileteceğim 🥹