Bsyzc annesioo ben Umuttepe’de takipliyim suan. Randevu alırken obstetri-gebe polikliniğini seçiyorsunuz, doktor seçimi yok maalesef her ay gittiğinizde farklı doktorlara muayene oluyorsunuz
annesioo Bsyzc bende o yüzden çekiniyorum işte bayan doktor olsun istiyorum çünkü ama orda da ne denk gelirse dediğiniz gibi biraz zor oluyor