dunyam3105 Türkiyedeki sayılı perinatologlardan olduğu için 19 mart a randevu almıştım ama fiyat bilgisi falan sormadım. Yakın zamanda gidenler acaba fiyatını giderken daha önceden yapılmış kan tahlili vb yani önden herhangi bi hazırlık yapmak gerekir mi anlatırlarsa sevinirim ☺️
nurcakir58 dunyam3105 o gereken herseyi yapiyo ayri bi ucret odemiyosun benim sorunlu gebeligim var oyuzden guttum
bengiben Yıllaaaar önce hatta tam 12 yıl önce annem kardeşime hamileyken gitmişti yaşı ileri olduğundan ve ense kalınlığı oldukça yüksek çıktığından. Amniyonsentezini de atıl bey yapmıştı. Alanında o kadar iyi ki, şimdi ben de detaylı ultrason randevumu ondan aldım, haziranda gidicem. Bakalım nasıl geçecek.