miracsmom_ Gokturkmom_ kocam Hayri istiyor ben şu an tunahan istiyorum ikisini koyalım diyor ikili isimden hoşlanmıyorum birde demeyeceğim ismi koymakda saçma geliyor Hayri olursa yanına ne koyabilirim onu da bilmiyorum çok karışık bizim işler😂😂
sari_papatyam miracsmom_ hayri eşinizin baba ismi ya da dede ismimi acaba bu beyler neden böyle bencillik yapıyorlar anlamak çok zor 🥲
miracsmom_ sari_papatyam babasının ismi banada saçma geliyor zaten kayınpederimi çok severim ama aile ismini devam ettirme fikri çok değişik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sena-cy00 sari_papatyam Benim ismim de Sena anlamı; Allah’a şükretmek, 2 yaşındaki kızıma da Ahsen koymuştuk o da Kur’an da en güzel anlamında.. 🌸 Ben kendimce hem Kur’an da geçmesini hem de anlamının güzel olmasını istemiştim..