144 merhaba 8.haftadan beri kanamam vardı benim şuan 19haftalık oldum kanama alanım ve plesantadaki kanamam bitmiş ama lekelenmelerin olacak dedi Progestan fitili kullanıyorum ağızdan da alınabilir ama fitil daha etkili dedi inşallah rabbim şafi ismiyle şifa verir size de 😇 bu süreçte uzanmanız gerekiyor ve stres olmamanız lazım