Reglimden 3-4 gün önce regli ağrısı gibi ağrım gelip gidiyordu çok şiddetli değildi regle 2 gün kala sulu kahverengi parmak ucundan daha az olacak şekilde akıntım geldi bugün regle 1 gün var ama akıntı yok ağrı yok silince az akıntı şeffaf geliyor yerleşme nasıl oluyor belkide regli oluyorum ama 🤷🏻♀️