mutluanne753 Kızlar selam. Bugün 39+0 oldum ve hala kanala girmedi. Her şeyi yapıyorum ama tık yok maalesef. Kanala doğum başladıktan sonra bile girebilir diyorlar doğru mu?
Momygueen mutluanne753 doğru cnm ben 40+0 da doğum yaptım öncesinde hiç bir belirti yoktu kanala girmemişti. Bi sabah uyandığımda sancılarım başladı ve sancı sürecinde kanala girdi sıkıntı yapma kendine
bebeklerim__ mutluanne753 benim doktorum da böyle demiştir. Smdi belli olmaz o dogum anında da girer demisti