Merhaba oğlumun da gaz sorunu oluyor. Ben de her şeyi deniyorum. Kiraz çekirdekli kemer aldım sıcak tuttuğu için biraz iyi geldi. Üçüncü damlamızı deniyoruz doktor kontrolünde. Onun dışında gaz masajı bence yardımcı oluyor çıkarmasına. Sevim kuruçay gaz masajı diye aratırsanız internette var. O şekilde yapmaya çalışıyorum oğlum pek sakin olmadığı için günde bir iki kez anca ama faydalı olduğunu düşünüyorum. Elleri ayakları sıcak tutun. Kendinizin de öyle olsun mutlaka. Üşütmeyin. Bir de kimyon ve rezene çayları içiyorum ben bendeki gaz geçmesin diye. Yöntemlerim bu şekilde.
Ama hiçbiri gazı komple kesmiyor kesmeyecek de sanırım.
Sizin fayda gördüğünüz bir şey var mı?