3 gün önce doktor kontrolünde bebeğin sıvısında azalma gözlemlenmişti, 2. Sezeryan doğumu olucak haftaya salı randevum var ve ben açıkçası korkuyorum geç olmaz değil mi ? Veya tedirgin olmamı gerektirecek bir durum değildir umarım Bebek atışları hissediyorum o yüzden içim rahat sizede sormak istedim bu durumda ne yapılır erken sezeryan olma durumu var mıdır haftaya hazırlıksız gitmeyeyim