aleyyy4 görünür inşallah ben 4 te bi gittim kese dahi yokmuş öylesine baktı geçti 6+4te gittim hem kese hem bebek hem kalp atışı göründü , 1 ay sonra gel dedi benimde aklımda bi sorun varmı bi şey olurmu var hep ilk 9,10 hafta her gebelikte riskli dönem zaten önemli olan rahat geçirmemiz ama düşünmeden de yapamıyoruz tabi 🥲