regli günümde bu testi yaptım negatif verdi. ertesi gün yine regli olmayınca başka bi markanın yaptım çift çizgi gördüm kan verdim hamileymişim. yani bu marka bana hamileyken hamile değilsin dedi o yüzden bir şey diyemedim sana da başka marka testin varsa bi de onunla yap istersn