kartanesi___ H_selooo 17 haftalıkken kıpırtı şeklinde hissettim böyle damar atması gibi ama acaba bağırsak mı bebek mi emin olamıyordum (hareketi hep aynı yerde sol tarafımda hissediyordum) Sona 18. haftada hareketler biraz daha belirginleşti ve şimdi artık 19 haftalığız hareketleri artık daha kuvvetli ve bebek hareketi mi değil mi ayırt edebiliyorum😂Acı falan olmuyor damar atıyormuş gibi düşün gözün seğirmesi gibi düşün
Nur_cbn H_selooo ilk hareketlerini 13.haftadan beri hissetmeye başladım ikinci gebeliğim şimdi 19haftalık olduk hareketleri daha kuvvetli ve toparlandığında can acıtıyor
Gokturkmom_ H_selooo Ağrı acı değil tarif etmesi çok zor güzel bir his🥰Doğurunca özlenen cinsten bişey 🙇🏻♀️💝18.haftama girdiğim gün hissetmiştim net olarak öncesinde olan şeylere acaba mı diyordum
balbocegii H_selooo cinsiyet partisi yaptığımız gün ilk tekmelerini hissetmiştim oğlumun bakalım 2. Gebeliğim bu ne zaman hissettirecek
Mavideniz26 kartanesi___ aynen bende 17 hissetim sağ tarafımda ama damar gibi deil daha sert vurdu 🤭 şuan 19 haftalıgız hep sağımda vuruyor net hissediyorum
reyhan96 Nur_cbn benimde ikinci gebeliğim bende 13 haftadayım hissediyorum diyorum gazdır o diyolar ilk gebeliğimde de 4 aylıkken hissetmiştim
Mamiko_2020 Kızımda 20li haftalarda,ikinci kızımda 12 haftalık ufak ufak kayma hissi 15-16 net hissediyorum şuan 19 hafta içindeyim maşallahı var 🥹🥹🙏🏻🙏🏻🥰🥰
Semanur_71 Mamiko_2020 Ben de 15 haftalığım ikinci gebeliyim ama hiç hissedemiyorum böyle toplanma gibi bir hissiyat oluyor sertleşme karnımda onun dışında hiç hissedemiyorum
ylnydgd 19+5 te hissetim baloncuk patlıyor gibi. 3-4 gündür hala aynı şekilde günde 2-3 kez falan oluyor
Selo3 Haftada hissetmiştim ilk gece sabaha kadar uyuyamadım bir daha hissedermiyim diye hafif kıpırtı şeklindeydi şimdi 32+5teyiz karnımdan çıkmaya çalışıyor gibi hiç durmuyor maşallah 😅☺️
Edacck Selo3 maşallah. Benim ilk gebeligimde sol kaburgamı kıracakti artık hatta video fln da almıştım hala var izletiyorum kendisine.
QueenBahar_ H_selooo ilk gebelikte bebeğim oynarsa göbeğim acırmi yada aniden büyük bir tekme atarmi korkarım vs die 😂 ama öyle değil işte çok hafif kıpırdama sonra haftası büyüdukce tekmlerde büyüyor 👼🏻 2 kızımda çok geç hissetim Oğlum baya hareketli çok erken hissettim
Gencturk İlk gebeliğim 19. Hafta tam anlamıyla hissettim öncesindeki iki haftada hafif kıpırtılar hissediyordum. Acı veya ağrı gibi bir his değil içinde hareket hissediyorsun ve aşırı mutluluk veriyor.
Selo3 Bizim beyefendi sağ tarafı seviyor böbreklerime ayaklarını uzatıyor artık hiç normal değil 😂 Edacck
Smtpll H_selooo ben 19.haftada çok hafif hafif hissetmeye başlamıştım şu anda 22. haftadayım daha net. Bende kalp atışı böyle damar atması gibi oluyor sanki içeriden dokunup karnıma geri çekiliyor gibi🥰
Nursotu Smtpll bizde yeni 20 olduk bende ara ara hissediyorum sürekli değil ama normal demi karnımda büyümedi henüz 😒
Mamiko_2020 Semanur_71 bende de oluyor o hatta bazen ağrı giriyor 😊herkesin yapısı farklı hiçç kasmayın kendinizi 🥰çookk yakındır hissetmeniz 💕