14+5 haftamdayım ilk haftalardan bu yana bebeğin kese etrafında kanama alanı vardı 11.haftamda dışa kanamam oldu yatışımı vermişlerdi 2 gün takip edildi sonra taburcu oldum o günden beri ufak ufak lekelenmelerim oluyordu kahverengi siyah renklerde ama dün gece bir anda siyah renkli akıntı oldu 2 ped değiştirdim sizce acile gitmelimiyim