Ozgedgn1 bence gayet yeterli olur ne güzel bir anı , ben annemle tartışmıştım hamileliğimi kendi arkadaşına söyledi diye, bana çok kızdı ne kadar negatifsin öyle dedi ,insanlarla paylaşırsın hayır dua alırsın hemen göz mü dikicekler vs dedi, geçen şey dedim eşime hatta biz neden hiç paylaşmıyoruz evladımızın sevincini yaşayamıyor muyuz vs . Gerçekten biraz relax olmak ve duamızı eksik etmemek lazım