canmny Merhaba 36 haftalık hamileyim dün kontrolde bebeğin boynunda 1 tur kordon var bu yüzden doğum kanalına giremiyor olabilir dedi doktorum böyle bir şey yaşayan var mı ? Bebeğiniz ne zaman kanala girdi? Ve kordon boynundan çıkar mı ?
Deletedmom277 canmny Benim oğlan 37. Haftamda kanala girmişti. Hareket hali kısıtlı olduğu İçin çıkar mı bilmiyorum kordon ama belli olmaz yani beklemek lazım.
Deletedmom277 canmny Elbette bebek yukarda kalırsa hele ki kordon dolandıysa riske atmıyor çoğu doktor